zdjęcie doradcy
Gabriela Furtak
wybierz kontakt z doradcą:
telefon stacjonarny zegar wiadomość
tel:
zadzwonię do Ciebie o wygodnej dla Ciebie porze:
wyślij wiadomość doradcy:

Rezerwacja noclegów

data przyjazdu
data wyjazdu
dorosłych:
dzieci:


Infolinia w Polsce

+48-123-848-626

Infolinia czynna w godzinach:

9:00 - 17:00

Noclegi w okolicy

Noclegi w okolicy

Noclegi w okolicy

Noclegi w okolicy

Noclegi w okolicy

Noclegi w okolicy

Nowe komfortowe domki
Nowe komfortowe domki
Wakacyjne pobyty grupowe w Aquaparku Tatralandia
Wakacyjne pobyty grupowe w Aquaparku Tatralandia
Hurricane Factory Tatralandia
Hurricane Factory Tatralandia
Holiday Village - zakwaterowanie przy aquaparku
Holiday Village - zakwaterowanie przy aquaparku
Baseny termalne w Tatralandii
Baseny termalne w Tatralandii
Tatralandia - raj dla najmłodszych Gości Parku!
Tatralandia - raj dla najmłodszych Gości Parku!
Saunowy Świat Celtów Tatralandia
Saunowy Świat Celtów Tatralandia

Tatralandia - Przygoda i Zabawa

Tajemniczy Klient

Skrupulatne sprawdzanie wyposażenia i czystości domków w TatralandiiNależący do partnerów Biura Turystycznego  Krakus-AquaSKi Travel, kompleks Tatralandia po raz pierwszy został poddany anonimowej kontroli świadczonych usług, ocenianych z punktu widzenia gościa hotelowego. Biorąc pod uwagę różnorakie czynniki, do jakich zaliczyć należy komfort zakwaterowania, jakość hotelowej obsługi, zabiegi SPA, atrakcje oraz gastronomię, ośrodek zdobył bardzo dobre dobre noty.
Co więcej, wszystkie osoby, które brały udział w badaniu, zgodnie przyznały iż Tatralandia jest ośrodkiem stworzonym dla rodzin z dziećmi.

Celem akcji zapoczątkowanej przez pracowników biura w sierpniu 2012 roku jest ustalenie aktualnego rankingu hoteli, które znajdują się w ofercie sprzedażowej AquaSKi Travel oraz dokonanie oceny porównawczej ośrodka Tatralandii w stosunku do innych obiektów. Działania są wyrazem stałej troski o Klienta oraz stanowią czynnik stymulujący ośrodki do nieustannego podnoszenia jakości usług.

Badanie standardu jakości usług zarówno Aquaparku, jak i Holiday Village Tatralandia, zostało zrealizowane w sierpniu 20012 roku. Istotnym elementem akcji była niejednokrotnie anonimowość kontroli – korzystając z usług Aquaparku, zabiegów SPA czy też restauracji w Holiday Village Tatralandia - pracownicy biura nie wyróżniali się niczym spośród innych Gości ośrodka. Utrzymanie efektu zaskoczenia miało na celu pomiar poziomu jakości usług w naturalnej relacji gość - kompleks. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z całościowym funkcjonowaniem Tatralandii w  następujących kategoriach: komfort zakwaterowania (Holiday Village Tatralandia), działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne, SPA&Wellness oraz poziom hotelowej obsługi. Pod koniec wyjazdu, każdy z badaczy miał możliwość wystawienia subiektywnej oceny ośrodka  w każdej z wymienionych kwestii. Opinie zostały zebrane przez Kierownika AquaSki Travel – Panią Joannę Bugajską i przekazane władzom obiektu.

Billard na terenie Holiday Village Tatralandia - świetna alternatywa dla atrakcji wodnych Grze w kręgle dopingują animatorki Ula wraz z kelnerem restauracji Zbójnicka Koliba

Oceny w poszczególnych obszarach:

  • Zakwaterowanie w Holiday Village Tatralandia – pierwszy z badanych aspektów wzbudził wśród ankietowanych niemałe kontrowersje.

Dwie spośród pięciu osób oceniły domki w Holiday Village Tatralandia na maksymalną ilość punktów. Argumentowały swoją decyzję tym, że domki były czyste, przytulne i dobrze wyposażone. Podkreślały również wyjątkowość tego rodzaju zakwaterowania  - ciekawą alternatywę dla klasycznych hoteli.
Przez wszystkich badaczy, nie tylko domki, ale całe Holiday Village Tatralandia zostało określone jako miejsce przyjazne rodzinom z dziećmi.  Wpływ na powyższe zdanie miały przede wszystkim dwa czynniki: możliwość przygotowania własnych posiłków w domkach oraz atrakcje znajdujące się na terenie Holiday Village Tatralandia.

Kolejne dwie z osób ankietowanych – zakwaterowanych w domkach typu A - wskazały, że pewnym problemem był hałas dobiegający z sąsiedniego apartamentu. Podkreśliły, że  rozwiązania architektoniczne apartamentów typu A są dalekie od modelowych – ściany przepuszczają niemalże każde słowo. Te same osoby były pod wrażeniem czystości domku oraz jego wystroju, a także doskonałej lokalizacji – zaledwie kilkanaście metrów od głównej bramy Aquaparku. Biorąc pod uwagę wszystkie czynniki, zakwaterowanie w HVT zostało ocenione na 4 z możliwych 5 punktów.  

Jedna z ankietowanych osób oceniła zakwaterowanie w Holiday Village Tatralandia na 3 punkty. Swoją decyzję argumentowała tym, że domki, jakkolwiek przytulne i czyste, są również bardzo wysłużone i wymagają remontu. Uwagi zostały przekazane władzom ośrodka.

  • Gastronomia – każda z osób biorących udział w badaniu oceniła restaurację Zbójnicka Koliba na maksymalną lub też prawie maksymalną liczbę punktów.
Ankietowane osoby podkreślały przytulne i klimatyczne wnętrze, smaczne i świeże posiłki, duży wybór dań oraz błyskawiczną i sympatyczną obsługę. Dwie z osób wskazały również na czystość w lokalu oraz dogodne godziny posiłków.

Jedna z ankietowanych osób wskazała na to, iż przy dłuższym pobycie i korzystaniu z usług restauracji, śniadania zdają się być dość monotonne.
Pozostali badacze zgodnie przyznali, że maślane rogaliki podawane w trakcie porannego bufetu nie mają sobie równych. Podobna zgodność panowała w trakcie oceniania dań obiadowych – na pierwszych miejscach wśród ankietowanych znalazły się pierogi bryndzowe oraz wołowina w sosie grzybowym.
Osoby biorące udział w badaniu, wysoką punktację restauracji uzasadniały również faktem istnienia bogatego i urozmaiconego menu dla dzieci. Sama obecność dziecięcej karty, charakter dań, ich wielkość oraz ceny wskazywały na to, że nie na próżno Tatralandia nazywana jest miejscem kids friendly.   

  • Usługi rekreacyjne– kategoria, która zdaje się być domeną ośrodka, będącego jednym z  najlepszych Aquaparków na Słowacji, wzbudziła najwięcej emocji i jednocześnie zjednoczyła badaczy. Wszyscy ocenili usługi rekreacyjne Tatralandii na maksymalną liczbę punktów.
Zadowoleni ankietowani podkreślali szczególnie czystość w basenach i na zjeżdżalniach oraz ich różnorodność. Na pięć punktów ocenili również zaplecze Wellness chwaląc przede wszystkim Saunowy Świat Celtów. Według opinii ankietowanych, na uwagę zasłużyło również Tropical Paradise – zarówno kompleks, jak i restauracja w której za przystępną cenę zjeść można smaczne dania kuchni międzynarodowej. Wśród zalet Tropical Paradise zostało wymienione również to, że w trakcie deszczowej pogody, można poczuć się, jak na wczasach.  

Każda z ankietowanych osób podkreśliła, że godziny otwarcia Aquaparku pozwalają na korzystanie z jego atrakcji do późnych godzin wieczornych.
Badacze zgodnie przyznawali, że w kompleksie brakuje wieczornych rozrywek. Nie wpłynęło to na ocenę ośrodka – każda z ankietowanych osób sklasyfikowała go bowiem jako obiekt dla rodzin z dziećmi.

Wśród atrakcji Holiday Village Tatralandia, tajemniczy klienci zachwyceni byli w szczególności tak rzadko spotykanym kinem 5D, w którym obejrzeć można filmy zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Z entuzjazmem przyznawali, jak dobrze bawili się podczas gry na Play Station oraz w billard i bowling. Docenili przy tym bardzo przystępne ceny wspomnianych atrakcji. 

  • Obsługa - każda z osób biorących udział w badaniu oceniła pracowników ośrodka na maksymalną liczbę punktów. Miłym zaskoczeniem było to, że zdecydowana większość z nich sprawnie posługuje się językiem polskim. Co więcej, wśród pracowników Recepcji Holiday Village Tatralandia znajduje się Pani Dorota Bella, która z pochodzenia jest polką!

Otwartość i gotowość do pomocy – powyższe cechy wymieniane były najczęściej jako największe przymioty pracowników Tatralandii.
Osoby biorące udział w badaniu wskazały również na ich kompetencje – recepcjonistki doskonale znały topografię okolicy, chętnie służyły radą gdy idzie o zorganizowanie wycieczek krajoznawczych w regionie Niskich Tatr. Ankietowani otrzymali również mapki okolicy oraz subiektywne porady dotyczące tego, którą z atrakcji warto zwiedzić.

Jedna z  osób uczestniczących w akcji zwróciła również uwagę na pracę ochroniarzy, którzy pomimo faktu istnienia monitoringu, co noc skrupulatnie przyglądali się samochodom na parkingach przed domkami Holiday Village Tatralandia.

Program Tajemniczy Klient jest efektem troski o satysfakcję Klientów BT Krakus-AquaSki Travel. Jego celem jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi w partnerskich ośrodkach. Jest to również skuteczny system służący zapewnieniu optymalnego poziomu oraz weryfikacji usług hotelowych.

Sprawdź inne miejsca na udany wypoczynek

Wszelkie prawa zastrzeżone © BT KRAKUS 2009-2016